یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر

حوزه/ رئیس انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر با محکوم‌ کردن اقدام اشغالگران صهیونیستی در بازداشت خطیب مسجدالاقصی به‌دلیل تسلیت گفتن شهادت هنیه، خواستار انجام اقدام مؤثر عربی و اسلامی در برابر این تحرکات گستاخانه صهیونیست‌ها و آزادی شیخ عکرمه صبری شد۔

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، بعد از یورش نظامیان صهیونیستی به منزل شیخ «عکرمه صبری»، خطیب مسجد الاقصی و بازداشت وی، رئیس انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر، حجت الاسلام والمسلمین آغا سید حسن الموسوی الصفوی با صدور بیانیه‌ای این اقدام صهیونیست‌ها را به‌شدت محکوم کرد و اظهار داشت که این اقدام به وضوح مداخله در دین و حمله به مسجد الاقصی است.

آغا حسن افزود : بازداشت خطیب مسجدالاقصی بعد از آن اتفاق افتاد که شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفته بود و روز گذشته ده‌ها هزار فلسطینی با وجود محدودیت‌های شدیدی که دشمن صهیونیستی ایجاد کرده بود، در مسجدالاقصی برای شهید اسماعیل هنیه نماز میت غیابی اقامه کردند و شیخ عکرمه صبری برای این رهبر شهید مقاومت دعا خواند.

وی تصریح کرد : پلیس صهیونیستی این وظیفه دینی را تحریک‌آمیز قلمداد کرده و بر آن محدودیت اعمال کرد که خود گواهی بر جرایم آنان است.

آغا حسن الموسوی الصفوی اظهار کرد : خبر ناراحت‌کننده‌تر این است که بر وی در مسجد الاقصی برای انجام وظیفه دینی‌شان ممنوعیت اعمال شده است که نه قانونی است و نه توجیهی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha